HOMILIES DIVERSES,
TAMBÉ DEL RECTOR DE LA PARRÒQUIA

L’homilia són les paraules que els sacerdots dirigeixen als seus fidels després de llegir l’Evangeli a la missa. Aquestes miren de fer comprensible la Paraula i actualitzar-la a la vida dels feligresos.

Posem un enllaç on veureu les homilies dels últims papes, i de diferents sacerdots del món.

Como podreu veure la web ha fet una selecció molt àmplia d’autors d’homilies. Entre aquests jo destaco tres autors:

• Papa Benedicto XVI, homilies molt profundes, però a l’abast de tothom.

• Pare Francesc, homilies molt properes que ens interpel·len.

• Raniero Cantalamessa, predicador dels tres últims papes, amb això està tot dit.

www.homiletica.org

Les homilies estan dividides per cicles. Tenim tres cicles litúrgics, A, B i C., i també per temps litúrgics: Advent, Nadal, temps ordinari, Quaresma i Pasqua. Per saber en quin dia litúrgic estem i veure les lectures del dia podeu fer clic en:

www.aciprensa.com/calendario/

SOBRE NOSALTRES

Amb més de mil anys d'història, l'Església de sant Esteve conforme, juntament amb l'Església de sant Jaume l'acabo parroquial de Parets del Vallès... [més]

E-mail:    parets.parroquia@gmail.com

Telèfon:  93 562 02 01