manos-femeninas-buscando-ayuda-mutuament
voluntariado_white.png

VOLUNTARIAT

VULL SER VOLUNTARI A CÀRITAS

A vegades volem ser voluntaris per “sentir-nos bé”. El que passa és que un voluntariat que neix del que sentim es converteix en un voluntariat molt voluble. Els cristians portem 2.000 anys implicant-nos en la promoció humana de les persones perquè Jesús ens crida per aquest camí i perquè veiem que això és un bé per a la persona a la que ajudem. Ens mou fer el bé, que no sentir-nos bé.

Caritas no és una O.N.G., Càritas és una dimensió constitutiva de l’Església. Com ho pot ser la celebració dels sagraments o la proclamació de la Bona Nova. Càritas es la manera organitzada amb la qual la comunitat parroquial dona ajuda a les persones que ho necessiten. És el mitjà que tenim els membres de la comunitat parroquial per a fer una tasca comuna. Això no vol dir que no admetem a persones que no formin part de la nostra comunitat parroquial. Però volem que quedi clara quina és la nostra identitat i la nostra vinculació amb la parròquia i amb l’Església.

Ser voluntari de Càritas demana una sintonia amb els valors i les maneres de fer de Càritas. És per això que qui vulgui ser voluntari li proposem unes sessions formatives per a que assumeixi la nostra manera de fer. El primer que cal fer per ser voluntari és venir a parlar amb el rector de la Parròquia (cliqueu aquí per contactar).

SOBRE NOSALTRES

Amb més de mil anys d'història, l'Església de sant Esteve conforme, juntament amb l'Església de sant Jaume l'acabo parroquial de Parets del Vallès... [més]

E-mail:    parets.parroquia@gmail.com

Telèfon:  93 562 02 01